Tuesday, February 12, 2013

Kurs dekorowania babeczek








Weekend jak zwykle upłynął pod znakiem babeczek.
Tym razem odbyły się u mnie warsztaty z dekorowania.

Spora część całodniowego szkolenia poświęcona była lepieniu róż z masy cukrowej. Lepiłyśmy głównie wszelkie rodzaje ozdobnych kwiatków.




Zupełnie nowych sposobów nauczyłam się podczas szkolenia, na którym byłam na początku roku w Londynie. Dla mnie też był świetny sposób na potrenowanie  :)




Sporo czasu poświęciłyśmy też na omawianie sposobów dekorowania babeczek, które mają być prezentami.



Warsztaty przebiegały w przemiłej atmosferze :) od intensywnych rozmów o wszystkim do ciszy, gdy praca przebiegała w strasznym skupieniu :)






No a efekt? Hmm, sami ocencie :)







A przy okazji jeszcze kilka zdjęć z ostatniego szkolenia: lepienie z masy cukrowej oraz kremowanie różnymi rodzajami kremów:








Więcej o dekorowaniu babeczek tutaj :)



7 comments:

  1. Jestem zauroczona i pod ogromnym wrażeniem! Słodko i zniewalająco !

    ReplyDelete
  2. Dziękuję! I zapraszam na warsztaty :)

    ReplyDelete
  3. Wyglądają su-perrr! :) Czy są w planach kolejne warsztaty?

    ReplyDelete
  4. Tak, całkiem niedługo :) Osoby zainteresowane warsztatami zapraszam do kontaktu: mycupcaking@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Świetne warsztaty :) Ja w swojej okolicy ciągle takich poszukuję, jeśli nic nie znajdę to może prędzej w Londynie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie! Ja też BARDZO długo szukałam kursu na miejscu, aż w końcu kursy wyjazdowe okazały się jedynym wyjściem- szczególnie na wyższym niż podstawowy poziomie. Na pewno wada takich kursów jest ich cena (w dobrych szkołach od £250 w gore za półdniowe warsztaty..) Ale olbrzymia zaleta to, że prowadzący maja super wiedzę i doświadczenie; to, że uczymy się na świetnej jakości materiałach (np ostatnio pracowałam na trzech rodzajach masy cukrowej, więc zobacz jaką masz przewagę ;)) oraz to, że po zajęciach jest strasznie blisko do sklepów na Oxford Street ;)
      Jeżeli zdecydujesz się pojechać to daj znać- z przyjemnością powiem Ci jakie ja miałam doświadczenia, gdzie warto iść, gdzie nie, na co zwracać uwagę :)

      Delete
  6. Ja mam dwie lewe ręce do wszelakich dekoracji, podziwiam Twoje śliczności :)

    ReplyDelete